سانسوریا

شمشیری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گیاه سانسوریا (Sansevieria) که با نامهای گیاه شمشیری شناخته میشود،یکی از پرطاقتترین گیاه درون خانه‌ای بوده از این رو نگهداری آن در آپارتمان و منزل رایج و با صرفه است. این گیاه همیشه سبز به سایه و خشکی مقاوم است، از این رو نگهداری از آن برای ادارت، کارخانه‌ها و بانکها نیز مناسب بوده نکاتی در مورد خرید این گیاه: گیاه بدلیل نوع رویش متفاوت امکان دارد با عکس متفاوت باشد. این گیاه در گلدانی زیبا با خاکی مرغوب به شما ارسال میشود

برای بررسی تخصصی گیاه سانسوریا ،روشهای نگهداری،آبیاری،قلمه زنی،بیماریها و... روی لینک کلیک کنید

سانسوریا یک گیاه آپارتمانی بسیار پر طرفدار و جذاب است
سانسوریا باعث تسویه هوا شده و  کیفیت هوای داخل آپارتمان شما را بالا میبرد
این گیاه هم در اعتقادات قدیمی آفریقا باعث به جریان افتادن انرژی مثبت در منزل میشود

این جنس شامل 60 گونه از گیاهان چندساله همیشه سبز است. گونه مورد نظر بومی غرب آفریقا بوده و ارتفاع آن درحدود 45 سانتی متر ودر شرایط مناسب تا حدود یک متر می رسد . برگهای این گیاه مستقیم و شمشیری شکل هستند. برگها سبز تیره بوده، رگههای نوار مانند عرضی خاکستری دارند. در نوع ابلق این گیاه زینتی ، برگ ها مخلوطی ازسبز در متن و زرد در کناره ها هستند . این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده ودر نقاطمختلف منزل می توان آن را نگهداری کرد .گل آن ساقه ای زیبا و معطر میباشدو در شرایط مناسب گل می دهد.این گیاه بومی مناطق گرمسیری آفریقای جنوبی است و به صورت بوته ای رشد می کند.گیاه سانسوریا گونه ای از خانواده سوسنیان یا لیلیاسه است. این گیاه زیستی چند ساله، همیشه سبز بوده و برگ های شمشیری و کشیده ای به رنگ سبز دارد. زیستگاه اصلی این گیاه غرب آفریقا می باشد. طول گیاه گاهی بیش از یک متر می رسد. سانسوریا دارای گونه های کوتاه و بلند می باشد. این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده و در نقاط مختلف منزل می توان آن را نگهداری کرد.


ابدهی : کم اب
نور:سایه دوست ،نور غیر مستقیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...